24.10.09

Dia Dah Balik!!

Tok...tokkkkk.."hisk sapa lak yg datang malam2, dah kol 9.30 pun, dahla laki den takder umah"..buka gak pintu yg muka yg suspen gitu..hahhahhahahha..terkejut beruk mak..upernya laki den balik..hahhahah..ingatkan saya yg nak suprisekan dia upernya mak tertipu..bijak..bijak!!Finally balik jugak dia, setelah seminggu saya tak bertemu muka ngan dia ( kursus kat PD) Saya pulak yg tersengih bagai kerang busukkkk sebab dia telah menipu saya sebulat2nya..katanya flite hari Sabtu, jam 9am..saya ni mati2lah percaya, lagipun memang saya tengok sendiri tiket dia, tp tak sangka lak dia senyap2 g tukar tiket tak bagitahu saya, kunonnya nak kasi saya kejutannnnnnn..tu rindu kat saya lah tu..huhuhuhuhuu..bijak dia atur strategi, petang masa saya kal, dia kasitau nak g KL, saya mintak dia belikan seluar jeans , peliknya tak tanya nak warna aper, size apatah lagi..ok2 jer..biar benar mamat ni..mungkin dia dah tahu kot, n sepanjang dia g soping2 kat KL,takder lak dia kal saya, bila saya kal tak dapat la pulak, bengang sungguh, sehinggalah kol 9pm, dia kal, kasitau nak balik APM( Akedemi Percukaian Malaysia), tak beli satu barang pun, window2..sabar...sabarrr..

Setengah jam berlalu, sehingga ketukan pintu, yg betol2 memeranjatkan saya..diiiiiiiiiaaa..siot tollllll..nak terlompat saya biler tengok dia..saya sendiri pun terlupa saya juga ader kejutan tok dia, dia sendiri yg sedar..tempat letak joran yg saya belikan tok dia..tersengihhhhhh dia..malam tu kami berdua sama2 jadi kerang busuk!!!huhuhuhuhu..tp sayang masa tu Put3 tido, usik2 anak2 sampai budak tu terjaga..boleh nampak biler nampak jer muka bapaknya, terus dia peluk n merengek2..ya allah rindu betol dia kat bapak dia..peluk jer dulu, diam tak terkata, pastu baru jd repoter, macam2 dia tanya..dan selepas dari itu, my lalling dia yg punya, nak tengok tv ngan papa, yup benda yg paling dia rindu saat2 menonton tv ngan papanya sebab bapaknya yg rajin meneman dia tengok tv sampai tengah malam..nak air pun nak papa yg ambikkan..nak makan kek pisang pun nak papa suapkan...alahai..takder can la maknyer nak bermanja jugak..hampehhhhhh...apapun, tengok dia dah balik, sudah cukup buat saya gembira, n kehidupan saya seminggu yg lepas sunyi kini meriah kembali!!!!..tok put3 dibelikan bot mainan kat Giant Likas (gara2 tak sempat nak soping kat Kl) tok saya seperti biaser berbungkus2 roti menggantikan seluar jeans.."kan kenyang makan roti dr makan suar" yelahhhhh...yelahhhh

Wake up ain, dah takleh senang lenang mcm minggu lepas lagi, tugas akan kembali seperti biaser mingguuuuuuuuuuuuu depan!!!!!arrrggghhhhhh!!!

4 comments:

Love2cook Malaysia said...

So sweet ur hubby surprised U kan! Hehe, happiness always ya!
Love pun tgh tunggu my hubby balik..though he just left to work few days ago. Haha!

HaSue said...

alalaa...comelnya laki bini nih.masing2 wat surprise ek..hehe..

Ainazli said...

Love- heheheheh, tp takleh selalu mengharap la, kata my hubby sekali sekala ok, nanti i tahu dia punya tektik..love-tunggu jgn tak tunggu, penantian itu sememangnya penyiksaan..tak suka menungguuuuuuuu!!!

Ainazli said...

hasue-syok gak arr ader kejutan, bunga2 hati den ni..huhuhuuhu..