12.10.09

Dah Rezeki Aku Kot!!



Tempahan last minit, jiran sekampung yg datang Sabah mintak buatkan cupcake, saje nak makan2 tok celebrate konvo adiknya kat UMS , dalam 50pc jer, nak agih2 kat kawan2 si adik katanya..kebetulan bahan pun ader, n semalam pun tak kemana, dengan senang hatinya saya tolong dia buatkan cupcake yg tak seberaper, dia mintak buatkan kek coklat, boh toping n parutkan cheese..1st time buat kek coklat boh toping parut cheese ni..kelakar pulak!! dah depa nak gitu jadi layan la..harap2 dorang sukalah ya, !!..taraaaa nilah hasilnya, tp gambar kat atas tu yg bahagian si puteri, yg saya baru topingkan tengahari td, yg sebetulnya tak sempat nak snap gambar sebab kalaut, tuan badan datang ambik terlalu awal, takmau tersangkut dalam jam katanya..nasib baik sempat saya siapkan..

Ader lagi tempahan yg saya tak sempat nak snapkan gambarnya sebab buat awal pagi, dah kelam kabut, punyalah tak ingat nak snap gambar, terpk dalam otak janji siap n dapat hantar kat tuan empunya dengan selamat..to k'azah tq banyak2 sebab berjual beli ngan kita ya!!..harap berpuas hati..alhamdullilah rezeki raya, tempahan tak putus2!!Kepada semua pembeli tima kasih banyak!!

3 comments:

ain said...

rajinnya dier ambik order!! semoga bertambah murah rezeki ain nanti!!

Ainazli said...

k.ain ambik sikit2 jer, sementara ader yg org nak..biaserlah benda ni bermusm, time banyak2 la, time takder, sunyi sepi..hehheeheh..lagipun kat rumah kita tak buat aper pun..hehehhe

azah said...

salam ain..akak niat tolong ain je..adah dpt sikit kira oklah jugak..hehe..thanks