18.2.11

HaSue: I Love My Life: Pemenang Bertuah HaSue Giveaway Contest STMB 2010..

HaSue: I Love My Life: Pemenang Bertuah HaSue Giveaway Contest STMB 2010..

Salam..masih dalam mood yg cukup2 gumbira walaupun dah lewat benar dah ni, mata pun dah mengantuk tp tetap jugak nak update pasal entry kat atas nun, masih lagi dalam keterujaan nih, mahunya tidak sebab hari ni saya memang tempat pertama, hadiahnya dapatlah 4 bijik loyang..wahhh itu sudah bonus dan sekali gus menaikkan semangat yg dah pudar utk terus membaking lagi n lagi..walaupun bukan pandai pong, tp takpe ngan bonus saya dapat ni dapatla saya meneruskan lagi niat..

Utk yg tak faham n tertanya2 apasal leh menang, masuk contest aper, korang boleh klik kat atas nun, kasi situ boleh clearkan apa yg korang pk..keh..keh..tp takpelah meh la saya kasi tahu serba sikit ttg Giveaway yg saya join ni..permulaan citer, g jenguk blog Hasue, patu terpandang entry dia, yg dia nak buat GA pasal blogger yg bersalin yakni yg ader anak yg lahir tahun 2010 sama tahun ngan anak dia lah..apa lagi pucuk dicita ulam mendatang..ehhhh betoll ka ni..belasah la dulu, tak sempat nak bukak kamus, mengantuk dah nih..terus arrr join sekaligus menerima pelawaan tuan rumah!!

1st buat entry pasal Ga Hasue ni, takder pk pasal memang pun, tp suka tulis bila bab bb nie, mahunya tak kan, masa tu macam takder perasaan aper pun , main tulis jer, rasanya entry saya yg paling simple banding yg lain, panjang berjela, rasa ader sikit segan pulak, kalu dibagi peluang lagi sekali nak saya tulis lagi sekali yg panjang2 lebar ttg my bb ..bukan setakat bb jer tau yg teruja nak masuk GA ni, tp bila tengok hadiah dia, terus lancar jer nak masuk, tipulah kalu masuk taknak menang kan...tp kenalah cover2..hehehheh...cuber angkat tangan sapa yg taknak menang, apapun GA ni tetap mengeratkan silatulrahim antara saya ngan rakan blog yg lain, dr yg tak kenal , mula ader yg bertegur sapa..

Dan bila hari ni, di umumkan sebagai pememang n ader lak muka amsyar sebagai JuARA, sedikit sebanyak saya rasa hapi n seronok yg amat sangat..mahunya tidak tadi, sebenarnya keputusan kuar kamis lagi, tp memandangkan tak sempat nak jenguk blog Hasue semalam, hari ni pun sesaja jer bukak blog hasue..baca n saya hayati persatu aper yg hasue tulis, tanpa apa2 perasaan..betolll nihhhh..tak tipu..baca lagi..bawah lagi..bawah lagi..sehinggalah nampak gambar amsyar..terlonjak n ketawa besar saya td, sampai si Put3 pun tanya kenapa..masa tengok no 11 pun pun rasa tak perasan sebab tak ingat saya punya no..keh..keh..

Kalau itu yg dinamakan rezeki, alhamdullilah dengan senang hati saya terima n tq bebanyak kepada Aryana yg sudi memilih no 11 tu ya, dan tak lupa jugak pada Hasue yg akan mengepos Loyang..hehheheehehe..pada kwn2 yg tak menang tu, nanti kita soh hasue buat lagi ya, mungkin ader rezeki kalian pulak..oklah last tima kasih kpd pihak menganjur dan tq jugak pada rakan2 yg turut sama memeriahkan GA ni, semoga jumpe lagi di blog anda..jenguk2 ya..

3 comments:

pInKy LoVeR said...

yeeeeeeeee..congrate menang!!!!

Halen said...

aikss..kosong je xde ucapan ke hehe

Ainazli said...

ngoh..tq

halen-lom dtg mood lagi ni..anak aku takdok diam!!