16.4.10

Kembali Lagi!!

Hari ni rasa terpanggil pulak nak update blog, dah lama sungguh tak update , rasanya dekat 4-5 bulan tak jenguk sini, sejak saya mula pregant akhir tahun lepas , baby yg dikandung pun dah nak masuk 6 bulan..keh..kehhh..pembawaan budak gamaknya, sampai begitu malas sekali nak selak blog ni, tp takpelah, slow2 kayuh sementara menanti mood baru muncul..Kalu takder citer yg menarik ndak syok jugak mau karang ayat..hehehhe..

Apapun, tq pada member2 blog yg sudi bertanyakan kabar selama saya tidak mengaktifkan diri, baik melalui hpone atau pesanan melalui shoutmix, keperihatinan kawan2 saya hargai..alhamdullilah, saya masih dberi peluang meneruskan kandungan ni, trismeter pertama dilalui ngan alahan n mabuk2 yg saya kira tidaklah seteruk kandungan yg pertama dulu..n saya cukup beruntung kali ni, tiada yg teruk sekadar susut berat badan, tp kini selera makannya sudah kembali seperti biasa..

Jantina baby..hehhehe..terdorong oleh ketidaksabaran mamanya, untuk melihat jantina baby .....tidak kesampaian , bila mana baby mungkin belum bersedia utk menonjolkan diri, puas digodek2 n dipujuk2 tp dia tetap diam, mungkin sengaja membuat saya terus berteka-teki. Apapaun bila dapat bertentangan mata, n melihat perkembangan dia yg masih kecil, hati saya puas, sekurangnya saya tahu dia masih erat dalam kantung rahim ..gerakan n tendangan kecil tanda salam perkenalan dr baby utk saya buat saya tambah2 teruja..kalu diberi pilihan, teringin nak anak lelaki pulak, biar sepasang, tp baik lelaki atau perempuan, saya terima ngan rela hati, sudah dberi peluang sebegini pun, sudah cukup membuat saya tidak putus2 mengucap rasa syukur..

Oklah rasanya cukuplah takat ni, permulaan utk mood baru yg harap2nya akan menyusul lagi ngan citer2 baru..ok adios..bye!!

0 comments: