19.11.08

My Love


Dalam banyak2 gambar, suka tengok gambar nie..masa nie kat Pantai Tanjung Aru, bawak si kecik nie main air..dia memang pantang jumper air, lopak air ujan pun dia redah..apapun mereka berdua kegembiraan aku, alhamdullilah kehidupan yg aku lalui sebagai seorang isteri n ibu kepada seorang anak yg ku namakan Cempaka Nur Khalisah, membuatkan kehidupan aku sekarang cukup sempurna. Bila difikirkan dalam2 sebenarnya aku mesti n patut bersyukur dengan pemberian yang Allah kurniakan. Tuhan kurniakan aku seorang suami yang boleh berkongsi aper jua masalah n seorang anak sebagai pengikat kasih sayang yang comel lagi cerdik, ibu mertua yang baik hati dan keluarga yang memahami serta kehidupan yang sederhana dan bahagia. Tuhan sudah mentakdirkan aku dengan kehidupan yg lebih dr aku jangkakan. Mungkin Allah tak kabulkan impian aku untuk menjadi "seseorang" tapi Allah sudah kabulkan permintaanku untuk menjadi isteri dan ibu. Alhamdullilah bersyukur sangat.

0 comments: