4.4.09

Saya....Sedih..


Hari nie rasa sedih sangat, rasa tak dihargai, rasa tak dipedulikan, rasa kecik hati, rasa nak marah tp lebih nak marah pada diri sendiri, semuanya bercampur gaul, kalu diluahkan rasa mo gugur airmata ini..mungkin hari ini saya terlalu emo n tp tulah lagi ditahan rasa mo pecah dada nie, menahanya..kenapa n mengapa biarlah hanya saya saja yg tahu, cuma di blog nie saya mahu luahkan n curahkan sikit kekesalan hati supaya saya kembali rasa tenang n tak sesedih seperti hari ini..

Tp kesedihan hari ini, mengajar saya banyak perkara, kesedihan hari ini buat saya lebih kenal siapa saya, kesedihan hari nie, buat saya lebih sabar, kesedihan hari nie, beri saya semangat, kesedihan hari ni mengajar saya lebih menyanyangi siapa yg menyanyangi saya..kesedihan hari ini memberi saya iktibar..

Mungkin yg berlaku adalah kesilapan saya juga ..saya akui saya tidak dapat lari dr melakukan kesilapan..jadi kepada sesiapa yg saya pernah sakitkan hatinya, secara sengaja atau tidak, mohon maaf dr hujung rambut - hujung kaki..mintak halalkan dunia akhirat..saya akan sentiasa memaafkan n tak nak simpan aper2 dendam..

Tok Papa n Puteri thanks atas pelukan td, walaupun ianya tak mampu buat saya gelak ketawa seperti biasa tetapi cukuplah pelukan itu buat saya rasa sedikit tenang..arrrrrgggghhhh..rindunya kat kg, rasa nak terbang balik kg!!!!

4 comments:

ain said...

akak harap by now ain dh lbh tenang. hidup ini mmg penuh dugaan dn cabaran. setiap apa yg berlaku pasti ada hikmahnya. take care!

Ainazli said...

tq kak..semalam jer sedih, hari nie dah tak sedih lagi..dah ok pun..tp tengah stabilkan mod..hehehehe..takmo sedih2 kang 1 kijer pun tak jadi..

Mrs Hardlena said...

ishkk.. nape ain mcm kecewa jer???
apa-apa pun take care ok.

Ainazli said...

Keciwaaaaaaaaaaaaaa..kejap tu jer..lately dah ok dah..tq